This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Unreliable advertisement for the mentioned discounted pricing.

GoodRx - Unreliable advertisement for the mentioned discounted pricing.
I have an on-going prescription at Rite Aid for an over-the-counter item that I have never been able to get the GoodRx coupon stated price nor my GoodRx membership card price when purchasing my prescription. Rite Aid Pharmacy told me that they can only honor the prescription price for items that are in their system and will not accept my coupon or membership card prices. The price difference that I have to pay is, on average, is about $.86 more than the coupon stated price and about $1.00 more than my membership card price. I asked the GoodRx phone Rep why is there a difference, her reply was that the additional amount was taxes? This item is not tax able!

User's recommendation: Don't trust the GoodRx ads, and beware of their pricing structure.

View full review
ID
#2922362 Review #2922362 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Sometimes the price is worth the work
Cons
  • Priced items are always more than advertised
Preferred solution
Price reduction

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Need Discount Cards for employees

I just need 20 cards for my employees and the only place I see to order them are for 100 or more...Thanks
View full review
1 comment
#2072258

Hello Patricia! You can request individual cards here: https://www.goodrx.com/discount-card However, we recommend using the coupons over the card if possible!

The card is for those without steady internet access, whereas the coupons will show you and your employees the best available prices in real-time. Visiting our website or downloading our app will get you the most up-to-date prices.

ID
#2921670 Review #2921670 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

The worst customer service in the world

Cannot contact anybody In customer service as far as discounts go on medications is good but trying to get help from anybody is nearly impossible

User's recommendation: Don’t expect help from customer service takes the act of a president to get a hold of anybody.

View full review
1 comment
#2072265

Hello Aaron, We are truly sorry to hear about your experience with our Patient Advocacy Team. If you have any further questions, feel free to check out our FAQ page for more information: https://www.goodrx.com/how-goodrx-works

ID
#2919241 Review #2919241 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Good discounts
Cons
  • Terrible customer service
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Not validating coupons at Costco

Yes, I had a prescription sent from CVS to Costco because CVS wouldn't honor the coupon from CVS. I presented the coupon from goodrx and Costco stated they wouldn't honor it. I'm at a loss as to both issues mentioned. rust goodrx coupons

User's recommendation: Don't believe in good rx to support their claims that they are always honored.

View full review
1 comment
#2066809

Hello Anthony! We're sorry to hear about the trouble you experienced at Costco and CVS Pharmacy. Please give us a call at 888-799-2553, and we'd be happy to look into this immediately.

ID
#2893130 Review #2893130 is a subjective opinion of poster.
Loss
$30
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

They keep billing me for service and I'm not using

They keep billing me for service I'm not using.I wouldn't suggest that they do have a good discounts but you don't have to pay to get them.
View full review
1 comment
#2055493

Hello Christina, We are truly sorry to hear about the trouble you have experienced with GoodRx Gold. Please give us a call at 1-855-487-0694, our GoodRx Gold Advocacy Team would be happy to offer you a refund. Our hours are Monday-Sunday, between the hours of 8AM and 7PM CT.

ID
#2816629 Review #2816629 is a subjective opinion of poster.
Loss
$24
Preferred solution
Full refund

Was denied

Tried to get lower prescription price with Good Rx and the pharmacy stated that my price would be even higher with it. Also stated that it is mostly for people that have used it several times so their request would be alright with it.

User's recommendation: Make sure you know that a pharmacy will accept it before trying to use it. It was a kind of embarrassing experience for me.

View full review
1 comment
#2045496

Hi! We're sorry for the inconvenience. Please give us a call at 888-799-2553, and we'd be happy to look into this immediately.

ID
#2747416 Review #2747416 is a subjective opinion of poster.
Location
Jacksonville, Florida

Extremely impressed!

Through fault of my own, I wasn't aware that I had signed up for GoodRx Gold and was being charged $5.99 per month since January of 2021...On July 20, 2021, I called their customer service to cancel and was treated very nice. I was also given a refund for the months I was unknowingly charged. Most company's are interested in YOUR money...I can tell that this company has integrity and if I should purchase a drug discount plan, it will be GoodRx. Thank you so much for the great experience!

User's recommendation: Great company.

View full review
ID
#2698309 Review #2698309 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Great customer service experience
New Reviewer

Personal Experience

Good RX used to be a much better site. When I first started using this site, one could enter their insurance plan and Good RX advised whether it was better to use your plan or use their coupon. That feature is no longer available.

User's recommendation: Do your own research. Do not rely on Good RX alone.

View full review
1 comment
#2032746

Hello Martin, Thank you for taking the time to provide us with your feedback, and we apologize for any inconvenience this has caused you. We will pass this along to the appropriate departments!

ID
#2644957 Review #2644957 is a subjective opinion of poster.
Location
Cambridge, Massachusetts
Product
Goodrx Website
I saw an ad for Good RX that stated the medicine that I was needing would be $38 for a month's supply. So, I signed up hoping to take advantage of the pricing from Good RX. I submitted my prescription at the pharmacy they recommended, only to be informed that the price...
View full review
View full review
3 comments
#2021451

Hello! We're sorry to hear about the issue you've experienced at the pharmacy. Please fill out this secure form if your prescription is on file at the pharmacy so that we can look into this for you immediately: http://bit.ly/2NutN6U

View more comments
ID
#2593442 Review #2593442 is a subjective opinion of poster.
Location
Debary, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Update by user May 27, 2021

My, not sure if Pissed Consumer did the trick or someone at Goodrx had a change of heart, but suddenly my request for a refund was granted.So, I will happily change my review of Goodrx to a rating of highly satisfied. True, the medication did not work for me, but I...

View full review
View full review
1 comment
#2019311

Hi Norman! We are happy to hear that your issue has been resolved, and apologize again for the inconvenience you experienced.

If you have any further questions, feel free to give us a call at 888-799-2553! We are open Monday-Sunday, between the hours of 8AM and 7PM CT.

ID
#2571192 Review #2571192 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Cheap
Cons
  • Somewhat slimy
Loss
$87
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Being charged $5.99 to two different accounts

Ihave not subscribed to GoodRX and would appreciate $5.99 be returned to my Capital One account ending in 6839 and also my bank account ending in 0924. Thank you. Beverly Crawford
View full review
1 comment
#2009514

Hi Beverly! It sounds like you have an active GoodRx Gold account.

We would be happy to assist you in cancelling and refunding this membership - please give us a call at 1-855-487-0694. Our hours are Monday-Sunday, between the hours of 8AM and 7PM CT.

ID
#2533740 Review #2533740 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Did not subscribe
Loss
$12
Preferred solution
Full refund

DONT DISCOUNT NEW BRAND SCRIPTS

The prices here are the same for REGULAR FREE GOOD RX. NEWER BRAND scripts are substantially higher priced than other discount cards I.E.: AARP I was CHARGED on my bank account 5 months in a row for a card that I never ordered. All I got was the free card thru the mail.

User's recommendation: Watch your bank account closely. These folks seem to be scammers.

View full review
2 comments
#2009338

How did they get your bank info to charge you?

#1996081

Hi! We're so sorry for the inconvenience! Please give us a call at 1-855-487-0694, and we will investigate immediately!

View more comments (1)
ID
#2470999 Review #2470999 is a subjective opinion of poster.
Location
Temperance, Michigan

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Charged amount

I was on the website and was about to place my order for a prescription but decided against it and you still charged me $39. I didn't proceed with checkout or receive any medications.
View full review
1 comment
#1995698

Hi Samantha! Please contact our support team at 1-855-268-2822 so we can assist you with your specific inquiry. Our hours are Monday-Sunday, between the hours of 8AM and 7PM CT.

ID
#2469350 Review #2469350 is a subjective opinion of poster.
Loss
$39
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
The app required me to give my credit card information to get the coupons and my pharmacist seeing what I was doing she said that that was not necessary and I'm very upset about this I would like my subscription canceled immediately my email address is...
View full review
View full review
1 comment
#1995335

Hi Susan! We are so sorry for the confusion.

To use our free coupons, you don't need to make an account or put in any information - just search a drug and open a coupon to see for yourself! The prompts you are seeing are for our GoodRx Gold membership, which does require an account and a monthly fee. You can use GoodRx without signing up for Gold. We have now cancelled your GoodRx Gold account, and refunded all charges.

You will receive a refund notification for each refunded charge in a separate email. Feel free to give us a call at 1-855-487-0694 if you have any further questions or concerns!

ID
#2464204 Review #2464204 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund

Difficulty applying

I tried about 10 times to apply for GoodRx Gold membership - I was prevented from doing so: the confirmation emails' code numbers, which I received, to fill in the final blank, were all not accepted. Also, the customer service rep. was worse than of no help, actually an embarrassment to your company!
View full review
1 comment
#1993715

Hi! We are so sorry to hear about the trouble you've experienced.

Please give us a call at 1-855-487-0694, our GoodRx Gold Advocacy Team would love to assist you. Our hours are Monday-Sunday, between the hours of 8AM and 7PM CT.

ID
#2450993 Review #2450993 is a subjective opinion of poster.
Location
Edmond, Oklahoma